مدرسه یار

مدرسه یار

بهترین فروشگاه آنلاین مدارس
مدرسه یار

مدرسه یار

بهترین فروشگاه آنلاین مدارس

اهداف دوره دوم متوسطه

اهداف دروه دوم آموزش متوسطه

 در راستای رسالت و مأموریت آموزش و پرورش و جهت دهی به رشد همه جانبه دانش آموزان بر پایه تعالیم و دستورات دین مبین اسلام، اهداف دوره متوسطه تعیین گردید . مدیران، برنامه ریزان و همه افرادی که در تعلیم و تربیت دانش آموزان نقشی بر عهـده دارند، مکلفند در برنامه ریزی امـور، سازماندهی فعالیتها و انجام وظایف مربوط به گونه ای اقدام نمایند که تا پایان دوره تحصیلی دستیابی دانش آموزان به اهداف تعیین شده ممکن باشد.

این اهداف بر اساس سند تحول بوده و مورد تایید اداره آموزش و پرورش می باشد

ابعاد طرح 100*70 می باشد که بصورت لمینیت (پرس شده) روی تخته شاسی ارانه می گردد.

این محصول با نام اختصاصی مدرسه چاپ و عرضه می گردد. 

ادامه مطلب ...

اهداف دوره اول متوسطه

 اهداف دروه اول آموزش متوسطه

 

این اهداف بر اساس سند تحول بوده و مورد تایید اداره آموزش و پرورش می باشد

این طرح ها در سایز  100*70 قابل ارائه می باشند که معمولا بدلیل تراکم زیاد نوشته ها با توجه به کیفیت بهتر پلات لمینیت و همچنین استحکام بالای آن پیشنهاد می گردد بصورت پلات و لمینبت چاپ گردد.

اهمیت دوره متوسطه اول پس از دوره ابتدایی آغاز می شود و مرحله دوم تعلیمات عمومی به شمار می رود . دوره ای که انتقال از کودکی را به اواخر دوره نوجوانی و جوانی به عهده دارد .

در این دوره قواعدو مقررات اخلاقی و اجتماعی که در دوره دبستان معمول بوده جای خود را به تقلید از نمونه ها و سرمشق های زندگی می دهد و همسالان و همکلاسان برای نوجوان اهمیت بیشتری نسبت به بزرگترها دارد .در دوره راهنمایی ممکن است عواملی باعث افت تحصیلی دانش آموز شود .

بنابراین برای موفقیت انتقال از این مرحله ی کودکی به مرحله ی نوجوانی باید به دانش آموزان کمک کرد تا خود را بشناسند و به تفاوت های فردی خود با دیگران پی ببرند و از خویشتن در حد امکاناتی که دارد متوقع باشد.

اهداف دوره راهنمایی مصوب ششصد و چهل و هفتمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش در راستای رسالت و مأموریت آموزش و پرورش و جهت دهی به رشد همه جانبه دانش آموزان بر پایه تعالیم و دستورات دین مبین اسلام، تعیین گردید.

مدیران ، برنامه ریزان و همه افرادی که در تعلیم و تربیت دانش آموزان نقشی بر عهده دارند، مکلفند در برنامه ریزی امور، سازماندهی فعالیتها و انجام وظایف مربوط به گونه ای اقدام نمایند که تا پایان دوره تحصیلی دستیابی دانش آموزان به اهداف تعیین شده ممکن باشد

 

ادامه مطلب ...

برگه ورود و خروج کلاسی

شما می توانید با سفارش این محصول کارت ورود و کارت خروج کلاسی تمام رنگی را در بسته بندی های 200 برگی دریافت نمائید. 

   ادامه مطلب ...

منشور عمکلرد عفاف و حجاب

در این منشورها به مسئله حجاب، عفاف، حیا و غیرت برای دانش‌آموزان دختر و پسر تاکید شده است و به عنوان یک کتیبه در ورودی مدارس نصب می‌شود تا در معرض دید مخاطبان قرار بگیرد.

  ادامه مطلب ...

میثاق نامه عفاف و حجاب

این میثاق نامه در سه بخش عفاف و حجاب ؛ دانش آموزان ، فرهنگیان و اولیا با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب متناسب با سه گروه مخاطب آموزش وپرورش طر احی شده است .

در این میثاق نامه ها به مسئله حجاب، عفاف، حیا و غیرت برای دانش‌آموزان دختر و پسر تاکید شده است و به عنوان یک کتیبه در ورودی مدارس نصب می‌شود تا در معرض دید مخاطبان قرار بگیرد.

 
ادامه مطلب ...